משלוח חינם ברכישה מעל 149 ש"ח עד 2 ימי עסקים
מכבדים באתר את מועדוני חבר ו-Buyme
אפשרות ל-12 תשלומים שווים ללא ריבית
12 חודשי אחריות ושירות לקוחות מלא
עקבו אחרינו

איך מכינים את הבקבוק המושלם לתינוק?

מזל טוב, נולד לך תינוק, ואת הפכת לאמא ויחד עם השמחה, האושר וההתרגשות יש כמובן את ההתמודדויות עם תינוק חדש וכל מה שסובב סביב זה.

אין ספק שכהורים לתינוק קטן מספר העיסוקים סביב התינוק הינם רבים ומתישים, החלפת חיתול, האכלה, מקלחת, הרדמה וחוזר חלילה, כל אלו לוקחים זמן יקר, והזמן הופך למצרך נדיר וחשוב ביותר בעיקר בחודשים הראשונים שלאחר הלידה.

אחד מהנושאים אשר מעסיקים הורים רבים, בעיקר אימהות הוא נושא התזונה של התינוק, נשים רבות מעוניינות להניק ואכן מצליחות אך יש נשים מסיבות כאלו ואחרות שלמרות ועל אף שהן מעוניינות להניק, לעיתים לא יכולות לעשות זאת ונעזרות בפורמולה מוכנה על מנת ולהזין את התינוק החל מיומו הראשון ויש גם אימהות שאחרי תקופה, בעיקר לאחר החזרה לעבודה מעדיפות להאכיל בפורמולה מאשר להתעסק עם נושא השאיבה וההנקות.

אין ספק שהנקה והכנה של פורמולה בבקבוק דורשות היערכות שונה, האכלה בפורמולה באמצעות בקבוק כוללת סטריליזציה של הבקבוקים, קניית הפורמולה, הרתחת מים,  חלוקת פורמולה במחלק מנות וכמובן הכנת הבקבוק בכל פעם שצריך להאכיל את התינוק – זמן והתעסקות רבים.

מה הדרך הישנה והמוכרת להכין בקבוק לתינוק?

הדרך המוכרת והנפוצה עד היום להכנת בקבוק לתינוק כוללת הרתחה ראשונית של המים וקירור שלהם כשלב ראשון. לאחר מכן כאשר רוצים להכין את הבקבוק לתינוק יש מספר שלבים – הכנת הבקבוק לשימוש על ידי מזיגה מדויקת של כמות המים לבקבוק בהתאם לגיל וכמות המזון אותו אוכל התינוק, למים מוסיפים את אבקת הפורמולה לאחר מדידה מדויקת בכפית מדידה, מנערים את הבקבוק היטב כך שהפורמולה תמס במים ולא יישארו גושים, לרוב יש גם צורך בחימום הבקבוק כי המים יכולים להיות קרים או לא מספיק חמים וכמובן שלפני ההאכלה צריך לבדוק ולוודא הטמפרטורה טובה לתינוק – לא חמה מדי ולא קרה מדי – הרבה פעמים תוך כדי בכי ברקע, כל זאת עושים מספר פעמים ביום.

ועכשיו דמיינו את אותו דבר רק בלילה, כאשר אתם עייפים, אפופים שינה, התינוק צורח ורוצה לאכול, אתם בלחץ וזה לוקח כמה דקות טובות להכין לו את הבקבוק.

כיצד להכין בקבוק לתינוק תוך 8 שניות בלבד?

מכינים מבעוד מועד את מכשיר ה- Biamba bar

  1. ממלאים את הפורמולה במקום המתאים במכשיר.
  2. ממלאים את המים במקום המתאים להם.
  3. מגדירים את, הטמפ' הרצויה של המים, סוג ושלב הפורמולה – נעשה פעם אחת בלבד עד לשינוי הפורמולה או מעבר לשלב אחר.

כאשר התינוק בוכה ורוצה לאכול כל מה שצריך זה ללחוץ על הכפתור ותוך 8 שניות בלבד בקבוק האוכל שלו מוכן – בדיוק בכמות המדוייקת, בטמפ' הנכונה, ללא בועות, ללא גושים, בריכוז הנכון וכל מה שנשאר לך זה לקחת את אהוב ליבך להאכיל אותו וליהנות מכמה דקות נוספות פנויות.

 

WhatsApp
דילוג לתוכן